Veelgestelde vragen

ALGEMEEN

Hoe meld ik me aan bij FASHION.foundation?

FASHION.foundation helpt alleen mensen die eerder een cadeaupakket van LINDA.foundation hebben ontvangen. 

Als je in aanmerking voor hulp van LINDA.foundation wilt komen, moet je aangemeld worden door je hulpverlener. Inschrijven kan op https://www.aanmeldengezinnen.nl

Hoe maak ik een account aan?

Geselecteerde deelnemers krijgen van FASHION.foundation een e-mail met een unieke code. Op FASHION.foundation kun je bij ‘log in’ inloggen met jouw e-mailadres (die bekend is bij www.aanmeldengezinnen.nl) en de unieke code. 

Als je ingelogd bent, maak je eerst een nieuw wachtwoord naar keuze aan. 

In je ACCOUNT zie je hoeveel waardepunten aan jouw gezin zijn toebedeeld waarmee je kunt shoppen.

Hoe verwijder ik mijn account?

Dat kun je niet zelf doen. Neem contact op met onze klantenservice 035-7999304 (maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur).

Hoe geef ik mijn adreswijziging door?

Op www.aanmeldengezinnen.nl kun je inloggen met je e-mailadres en bijbehorend wachtwoord van LINDA.foundation. Daar kun je je adreswijziging doorgeven. 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Bij ‘log in’ op FASHION.foundation staat een knop ‘wachtwoord vergeten’. Als je daarop klikt, krijg je per e-mail een nieuw wachtwoord toegestuurd. 

Worden mijn persoonlijke gegevens aan derden verkocht?

Nee, wij verkopen geen persoonlijke gegevens. Als je cookies op FASHION.foundation accepteert dan worden je gegevens alleen gebruikt voor intern gebruik door FASHION.foundation, bijvoorbeeld om te leren op welke items mensen vaak klikken etc. Zie verder cookieverklaring

Waarom werken jullie met waardepunten?

We willen graag zo veel mogelijk mensen blij maken met een nieuwe outfit. 

Het ene artikel is echter meer waard dan het andere. Een jas is bijvoorbeeld meer waard dan een t-shirt. Daarom werken we met waardepunten. 

Waar kan ik zien hoeveel waardepunten ik heb? 

Dat staat in je ACCOUNT op FASHION.foundation. 

Hoe is bepaald hoeveel waardepunten ik heb?

Het aantal punten wordt gebaseerd op jouw aantal gezinsleden. 

Bijvoorbeeld jouw gezin bestaat uit twee volwassenen en 3 kinderen (4 jaar – 18 jaar), dan heeft jouw gezin 25 waardepunten waarmee je kunt shoppen.  

Kan ik meer bestellen dan de waardepunten die ik heb?

Nee helaas niet. 

Kan ik waardepunten bewaren om een andere keer items van te kopen?

Nee, je kunt maar 1 keer een bestelling doen. Heb je nog waardepunten over, dan vervallen deze. Je kunt de overgebleven waardepunten niet later besteden. Zorg er dus voor dat je jouw waardepunten in 1 bestelling op maakt. Op deze manier hoef je ook maar 1 keer verzendkosten te betalen.

Kan ik mijn waardepunten aan iemand anders geven of ze ontvangen van iemand anders? 

Nee, waardepunten weggeven of ontvangen kan niet. 

Kan ik mijn waardepunten inruilen voor geld?

Nee, waardepunten zijn helaas niet in te ruilen voor geld. 

ARTIKELEN

Ik zie op FASHION.Foundation geen spullen die ik mooi vind, wat nu?

FASHION.foundation probeert een zo breed mogelijk assortiment voor kinderen, dames en heren in verschillende maten samen te stellen. Wij zijn daarbij afhankelijk van wat modemerken doneren. Als er niets is naar je smaak of in jouw maat, dan adviseren wij iets voor andere gezinsleden op FASHION.foundation te bestellen. 

Ik zie op FASHION.Foundation geen spullen in de juiste maat, wat nu?

FASHION.foundation probeert een zo breed mogelijk assortiment voor kinderen, dames en heren in verschillende maten samen te stellen. Wij zijn daarbij afhankelijk van wat modemerken doneren. Als er niets is naar je smaak of in jouw maat, dan adviseren wij iets voor andere gezinsleden op FASHION.foundation te bestellen. 

Hoe weet ik wat mijn maat is of welke pasvorm een artikel heeft? 

De spullen op FASHION.foundation worden door verschillende merken geleverd. Het is daardoor niet mogelijk om maten of pasvormen in te schatten. Ons advies: houd zo veel mogelijk je normale maat aan en kies in geval van twijfel je een maat groter. Past het niet? Misschien kun je dan iemand anders blij maken met dit artikel. 

BESTELLEN

Hoe lang heb ik de mogelijkheid om te bestellen op FASHION.foundation?

Als je geselecteerd bent om te mogen winkelen op FASHION.foundation dan ontvang je een email waarin een unieke code staat. De actieperiode is 2 weken. Je kunt in deze periode winkelen op www.FASHION.foundation.nl als je ingelogd bent. Na afloop van de actieperiode vervallen jouw waardepunten. Je kunt dan niets meer bestellen op FASHION.foundation.  

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kunt bestellen door artikelen naar keuze in je winkelmand te doen op FASHION.foundation. Je kunt niet meer bestellen dan de waardepunten die je hebt ontvangen.

Ik had spullen in mijn winkelmand en nu niet meer, hoe kan dat?

De voorraad op FASHION.foundation is beperkt. We werken met het principe op=op. Een artikel plaatsen in de winkelmand betekent niet dat dit artikel voor jou gereserveerd is. Dus als er iets uit je winkelmand is, dan is er helaas geen voorraad meer van. Kies dan iets anders moois uit. 

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Het kan zijn dat de bevestiging in de spam terecht is gekomen. Als je meer dan 60 minuten geleden hebt besteld en je hebt geen bevestiging ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice op 035-7999304

(maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur).

Kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?

Nee, helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen, annuleren of retour te sturen. 

BETALEN

Moet ik voor de spullen op FASHION.foundation betalen?

Nee, alle spullen op FASHION.foundation zijn gratis. Je betaalt alleen € 4,95 aan bijdrage voor de verzendkosten. 

Waarom moet ik € 4,95 per order betalen?

We vragen € 4,95 per order van de gezinnen om een bijdrage te leveren aan de verzendkosten. Alle spullen op FASHION.foundation krijg je gratis. 

Hoe kan ik betalen?

Het is alleen mogelijk om te betalen via iDeal.

Mijn iDeal betaling is niet gelukt, wat nu?

Ga naar je winkelmand op FASHION.foundation en probeer de betaling opnieuw te doen. Lukt dat niet, neem dan contact op met klantenservice op 035-7999304

(maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur).

ONTVANGST

Waar wordt mijn pakket naartoe gestuurd?

Bij het bestellen geef je aan bij welk DHL pickup point je jouw pakket wil ophalen. Je kunt niet kiezen voor bezorging bij jou thuis. Wij versturen het pakket naar het door jou opgegeven DHL pickup point.  

Kan ik kiezen voor een post.nl pick up point of bezorging thuis?

Nee, dat kan niet. Het pakket wordt geleverd bij een DHL pickup point naar keuze.

Hoe lang duurt het voor de bestelling bij het DHL pickup point is?

Houd rekening met minimaal 7 werkdagen levertijd vanaf het moment dat je de bestelbevestiging hebt ontvangen. Het kan zijn dat dit langer duurt. 

Hoe weet ik dat het pakket bij het DHL pickup point is aangekomen?

Bij aankomst van het pakket bij het DHL pickup point krijg je een email van DHL. Na 3 dagen krijg je van DHL een herinneringsmail met het verzoek om je pakket op te halen. Als het pakket na 7 dagen nog niet is opgehaald bij het DHL pickup point, wordt het teruggestuurd aan FASHION.foundation. Je hebt dan geen recht meer op het pakket.  

Kan ik mijn pakket volgen via een track and trace code?

Nee, dat kan helaas niet. 

Wat moet ik laten zien bij het DHL pickup point zodat ik mijn pakket mee krijg?

Voor het ophalen van een pakket is altijd een geldig legitimatiebewijs (identiteitskaart, paspoort of rijbewijs) nodig. In de e-mail die je van DHL krijgt staat informatie over het ophalen van het pakket. 

Kan ik mijn pakket op een ander adres laten bezorgen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Het DHL pickup point dat je hebt gekozen bij het doen van de bestelling is niet meer te wijzigen. 

Kan iemand anders dan ik het pakket bij het DHL pickup point ophalen? 

Lees de email over je bezorging goed of er informatie hierover in staat. Bij sommige DHL pickup points kan iemand anders het pakket ook ophalen, maar altijd op vertoon van een geldig legitimatiebewijs. 

NA ONTVANGST

Er is een artikel van mijn bestelling niet geleverd, wat nu?

Neem binnen 5 werkdagen contact op met de FASHION.foundation klantenservice. Zij zullen je een vergelijkbaar artikel nazenden. FASHION.foundation bepaalt welk artikel dat is. Je kunt het artikel niet terugsturen of ruilen. Als je langer dan 5 dagen na het ophalen van de bestelling bij het DHL pickup point nog geen contact hebt gezocht met klantenservice, krijg je geen vergelijkbaar artikel toegezonden. 

Kan ik een artikel dat niet past of ik niet mooi vind ruilen of retour sturen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Misschien kun je er iemand anders blij mee maken.

Kan ik een artikel dat verkeerd is geleverd ruilen of retour sturen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Misschien kun je er iemand anders blij mee maken.

Kan ik een artikel waar iets mee is ruilen of retour sturen?

Nee, artikelen met gebreken kun je niet ruilen. Ook niet als er een vlekje op zit, een naadje los is of het artikel toch anders is dan je had verwacht. 

Hoe kan ik jullie bereiken? 

Mocht je vragen hebben, dan kun je bellen met de klantenservice op 035-7999304

(maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur).

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Neem contact op met onze klantenservice op 035-7999304

(maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur).

Hoe snel reageert de klantenservice?

We streven ernaar binnen 3 werkdagen te reageren op je vraag of klacht. 

Kan ik nog een keer in aanmerking komen voor spullen van FASHION.foundation?

Nee, een gezin krijgt maar één keer spullen van FASHION.foundation. We willen graag zoveel mogelijk gezinnen helpen met dit initiatief.

Ik wil bedanken voor het pakket van FASHION.foundation, waar kan ik dat doen?

Wat leuk, je kunt een email sturen naar actie@fashionfoundation.nl 

Winkelwagen
Scroll naar boven